באיזה רכב תפעולי כדאי לנו לבחור?

באיזה רכב תפעולי כדאי לנו לבחור?

באיזה רכב תפעולי כדאי לנו לבחור?

באיזה רכב תפעולי כדאי לנו לבחור?

רכבי שטח ורכבים תפעוליים יכולים לשמש למגוון רחב של צרכים, החל משינוע מטענים, הסעת אנשים ממקום למקום, טיולים ועד לסיוע בהפקות אירועים ותפעול שטחים חקלאיים.

ישנם כמובן סוגים שונים של רכבים תפעוליים שיכולים להתאים למטרות שונות: עסקים, תיירות וטיולים, פנאי, רכבי שטח, שינוע ועוד. לפני שתרכשו או תשכירו רכבים אלה כדאי יהיה לקרוא מעט יותר ולהעמיק את הידע שלכם בתחום. 

בכל שלב תוכלו ליצור עמנו קשר בחברת "זום טרקטורונים ואופנועים" והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם, לייעץ לכם בנוגע לבחירת הרכב המתאים לכם ביותר וכמובן, במידה ותרצו, גם להשכיר לכם את הרכבים הנדרשים לכם במחיר אטרקטיבי ובאיכות הגבוהה ביותר.

איפה כדאי לשכור רכב תפעולי?

לאחר שתעמיקו את הידע שלכם בנושא ותדעו אילו כלי רכב תפעוליים אתם צריכים תוכלו להתפנות לבחירה הבאה שלכם והיא ממי לשכור את הרכבים. השכרת רכבי תפעול היא בעצם פעולה שתאפשר לכם לעשות שימוש ברכבים הנדרשים לכם ולמטרה הנדרשת לכם, לזמן קצוב המוסכם על השכרת הרכב.

כלומר, אם אתם צריכים רכב תפעול באופן שוטף במסגרת העבודה/העסק שלכם – כדאי יהיה לרכוש רכב כזה ולא להשכיר אותו. לעומת זאת, במידה ואתם צריכים רכב שכזה ליום אחד או מספר ימים עדיף יהיה להשכיר אותו.

טוב תעשו אם תשכירו אותו מחברה מקצועית המבינה היטב בהשכרת רכבי תפעול ותוכל להתאים לכם את סוג הרכב הנדרש לפעילות שלכם, יספקו לכם את הרכב בזמן ואף יבצעו בדיקת תקינות לרכב לפני השילוח אליכם, כך שתוכלו לעשות בו שימוש ללא תקלות ובראש שקט.

אנו בזום טרקטורונים נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם את רכבי התפעול הנהדרים שלנו: מגולף קאר ועד ריינג'רים איכותיים ומסיביים.

מה היתרונות של רכב תפעולי?

      • מגוון פעילויות – ניתן לעשות שימוש ברכב תפעולי למגוון רחב של צרכים: החל משימוש בעבודה חקלאית, דרך שינוע מטענים במחסנים ובכל בית עסק למעשה, רכבי תפעול שימושיים להעברת כלים וציוד ממקום למקום בבתי עסק רבים, סיורים וטיולים, הפקת אירועים ועוד.

      • קל לנהיגה ותפעול – רכבי תפעול קלים ונוחים לנהיגה ותפעול, אינם מצריכים רישיון נהיגה מיוחד (ברוב המקרים) ואינם נחשבים לכלי רכב גדולים במיוחד כך שניתן לעבור עמם במקומות שונים ביתר נכון, אינם תופסים שטח חניה רב ויכולים לנסוע על מגוון משטחים. ניתן גם לחבר אותם לוו עם עגלה לצורך שינוע מטענים.

      • ניתן להשכרה – כיום תוכלו לבצע השכרת רכב תפעולי ולא תהיו חייבים לרכוש אחד כזה במידה ואתם זקוקים לו לזמן קצוב.

    מה החסרונות של רכב תפעולי?

        • מס' מקומות מוגבל – רכב תפעולי לרוב יכלול בין 4 ל-6 מקומות. בגולף קאר לעתים יהיו גם 2 מקומות בלבד. מה שמגביל את אפשרויות השימוש בו.

        • רכב פתוח – רמת הבטיחות ברכבים תפעוליים הינה נמוכה יותר מאשר בכלי רכב אחרים בשל העובדה שמדובר ברכב פתוח לרוב.

        • לא חף מתקלות – כמו כלי רכב אחרים גם רכב תפעולי לא חף מתקלות. בשונה מכלי רכב רגילים שבהם יש תקלה ותוכלו ללכת לכל מוסך לטפל – בכלי רכב תפעוליים תצטרכו מוסך ייעודי לטיפול בהם שכן לא כל אחד מתמחה בטיפול ברכבים אלה.

      מה העלויות של רכב תפעולי?

      קניית רכבי תפעול או השכרתם תאפשר לכם לעשות שימוש ברכבים למגוון רחב של צרכים, אולם העלות שלהם עשויה להשתנות בהתאם למגוון רחב של פרמטרים.

      למשל: האם מדובר ברכב חדש או יד שניה? מה מצב הרכב המשומש? באיזה סוג רכב מדובר? מה תקופת ההשכרה? האם הרכב מגיע עם עגלה גם? ועוד.

      לפרטים נוספים והצעת מחיר מוזמנים ליצרו עמנו קשר בזום טרקטורונים – דרך באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

      וואטסאפ
      יש לך שאלה?
      Scan the code
      זום טרקטורונים
      היי,
      נשמח לשוחח בוואטסאפ