השכרת קלאב קאר – מה חשוב לכם לדעת לפני שאתם שוכרים קלאב קאר

השכרת קלאב קאר – מה חשוב לכם לדעת לפני שאתם שוכרים קלאב קאר

המותג קלאב קאר קיים כבר זמן רב, ולא בכדי: רכבי התפעול שהחברה מייצרת הם מהשורה הראשונה מאז שנת 1958. קלאב קאר היא יצרנית רכבי תפעול איכותיים. שלדת אלומיניום מיוחדת במינה שנבנתה תוך שימוש בטכנולוגיית ייצור מטוסים היא הסטנדרט בכל רכבי הקלאב קאר.

השלדה עמידה לחלוטין בפני חלודה וקורוזיה, בנוסף להיותה קלת משקל וחסונה במיוחד. מקיבוצים ומושבים ועד שדות תעופה, בתי מלון ומפעלים טכנולוגיים, ישראל היא מקום מצוין עבור השכרת קלאב קאר.

התחזוקה הנמוכה והידידותיות למשתמש של רכבי הקלאב קאר תרמו לפופולריות העולה שלהם.

בין סוכנויות הוותיקות בישראל המספקות שירותי השכרת קלאב קאר , חברת "זום טרקטורונים ואופנועים" של דוד טולדנו הפועלת מאז 1993, שומרת הסוכנות על מקצועיות מרבית כיאה לעסק משפחתי. החברה מספקת שירותי השכרת קלאב קאר לפי הצורך- שבועי, חודשי או שנתי.

השכרת רכבים תפעוליים

אתם לא צריכים לקנות רכב חדש או משומש אם אתם הולכים להשתמש בו רק לזמן קצר, כי קניית רכב תפעולי היא התחייבות כספית עצומה. בחברת 'זום טרקטורונים ואופנועים' תקבלו שירותי השכרת רכבים תפעוליים איכותיים ואמינים, ותוכלו לנסוע עליו בנוחות במהלך תקופת ההשכרה שלכם.

שינוע והובלה של כוח אדם וסחורות, כמו גם אבטחה יעילה יותר על אזורי תעשייה ושטחי העסק, מתאפשרים בעזרת השכרת רכבים תפעוליים.

ישנו מגוון רחב של גדלים וסוגים של רכבים תפעוליים בהם מתבצע שימוש במהלך פסטיבלים, קונצרטים ואירועים אחרים באוויר הפתוח, וכן תפקידי אבטחה ושמירה לארגונים ציבוריים ופרטיים, עושים שימוש בכלי הרכב התפעוליים.

היכרות עם האפשרויות הקיימות של רכבים תפעוליים תאפשר לכם לבחור את רכב התפעול המתאים ביותר לצרכים שלכם.

רכבי קלאב קאר וטרקטורונים הם שניים מסוגי הרכב התפעולי הנפוצים בישראל, המשמשים אלפי ארגונים, מפעלים ועסקים.

מה זה קלאב קאר?

קלאב קאר היא יצרנית רכבי תפעול איכותיים.

העסק האמריקאי שמייצר את הרכבים משתמש בבדיקות איכות קפדניות כדי להבטיח שכלי הרכב, הידועים גם בשם טוק טוק, הם באיכות יוצאת דופן. אז מה זה קלאב קאר?

מדובר ברכבים, המכונים גם רכבים תפעוליים חשמליים, הם כלי רכב שמשתמשים בסוללות ולא בבנזין.

כלי הרכב התפעוליים מנוצלים בעיקר להובלה בתוך אזורי תעשייה, מושבים וקיבוצים, המשמשים כאמצעי נסיעה אידיאלי בסביבה הקרובה.

מסיבה זו, רכב תפעולי חשמלי הוא אמצעי תחבורה מצוין עבור נסיעות יומיומיות קצרות.

כאשר אתם שואלים את עצמכם ' מה זה קלאב קאר?', לרוב מתייחסים לא לחברת קלאב קאר האמריקאית, אלה שבתקופה המודרנית, קלאב קאר נחשב לרכב תפעולי חשמלי.

עם זאת, בחברת 'זום טרקטורונים ואופנועים' תמצאו מגוון סוגים שונים של כלי רכב תפעוליים.

מתי אנחנו צריכים להשתמש בקלאב קאר

לפני שאנחנו מחליטים על השכרת רכב תפעולי, חשוב להבין מתי אנחנו צריכים להשתמש בקלאב קאר, ובאילו מקרים הוא יהיה שימושי לנו.

הקלאב קאר משמש מגוון חברות וארגונים פרטיים וציבוריים, לצורכי שינוע, התניידות ואבטחת המקום. ניתן לפגוש אותם במושבים, קיבוצים, בתי מלון, שדה תעופה, פסטיבלים והופעות באוויר הפתוח ועוד.

אם אתם מתלבטים ומוצאים את עצמכם שואלים ' מתי אנחנו צריכים להשתמש בקלאב קאר', כנראה שאתם כבר יודעים שהשכרת הקלאב קאר יכולה להקל את ההתנהלות היומיומית שלכם בהרבה.

במקרה זה 'זום טרקטורונים ואופנועים' יכולים לספק לכם את הפתרון המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם.

איפה אפשר לתקן קלאב קאר

אין ספק כי לקלאב קאר יצא מוניטין של הרכבים התפעוליים העמידים והאמינים ביותר, אבל בלאי משימוש יומיומי הוא בלתי נמצא.

אז איפה אפשר לתקן קלאב קאר באופן איכותי ואמין? חברת 'זום טרקטורונים ואופנועים', אחת מסוכנויות הטרקטורונים והאופנועים הוותיקות ביותר בארץ, אשר משמשת גם כמוסך מורשה של חברות פולאריס, KTM ופיג'ו, מספקת שירותי תיקונים וחלקי חילוף עבור רכבי הקלאב קאר.

אז אתם כבר לא צריכים לשאול את עצמכם איפה אפשר לתקן קלאב קאר, התשובה היא ברורה – רק ב'זום טרקטורונים ואופנועים'!

תמונות בנושא השכרת קלאב קאר

סרטון בנושא השכרת קלאב קאר

וואטסאפ
יש לך שאלה?
Scan the code
זום טרקטורונים
היי,
נשמח לשוחח בוואטסאפ