זום טרקטורונים במהלך הלילה על דרך בורמה

פתחנו את עונת הטיולים במסע לילה מיער בן שמן דרך לטרון ודרך בורמה.

היינו 12 כלים שונים לאורך 72 ק"מ של שבילים מגוונים ולסיום החלטנו לפנק בעל האש בשרים מפנק במיוחד – ידוע שהטיולים של זום טרקטורונים הטובים ביותר.

72 ק"מ של שטח מאתגר אך מספק

החלטנו לזמן את מועדון הלקוחות שלנו לטיול קצת אחר, מאתגר יותר ובמהלך הלילה, מן טיול מיוחד בו ירגישו את האדרנלין והאקשן.

זה היה ביום חמישי, אחר הצהריים בלב היער בן שמן, כולם מסודרים בצוותים וכך התחילה ההדרכה עי' אנשי סוכנות הטרקטורונים הנהדרת הזו. תוך כדי ההדרכה אנו מבינים שיש התרגשות גדולה מאוד בקרב האנשים ומבינים שהלילה יהיה לילה חוויתי עבורם במיוחד. חייכנו והמשכנו הלאה.

12 כלים מסוגים שונים, רייזרים, ג'נרלים וגם שני טרקטורונים של TGB להובלה ואיסוף של השיירה.

דרך מאתגרת מאוד, עליות, ירידות, אבק ורואים רק חושך מצריים באופק, אין ספק שזה היה 72 ק"מ של שטח עם קצת אתגרים אך מספקים במיוחד.

מהשפלה הישראלית להר, גבעות עמוסות בישובים ובתשתיות, מסילות ברזל וחוטי חשמל אבל כולנו מנוסים, חדורי מטרה, כולם נוסעים בשיירה ומאפשרים תנועה עקבית ומהירה.

לאחר שעה של רכיבה עצרנו בשדרת הרמטכ"לית ,נחנכה דרך הרמטכ"לים ביד לשריון. הדרך הציגה את סיפורים של הרמטכ"לים מאז קום המדינה בפארק העוצבות, לכל רמטכל ניטע עץ זית בתוך גליל ועליו לוח ברזל עם סיפור חייו- עדיין חושך וכולנו מרותקים.

לאחר הסיפור המרגש על פעילותם של המצביאים בצבא ההגנה לישראל, המשכנו לדרך בורמה, הדרך היא דרך חליפית לירושלים ואותה אתרו בעבר סיירי הפלמ"ח.

דרך בורמה נסללה כדרך עפר במהלך מלחמת העצמאות מאחר שהכביש מהשפלה לירושלים נחסם בלטרון ובשער הגיא. נקראה על שם דרך בורמה ההיסטורית המקורית, שהייתה ציר אספקה בין בורמה לסין במלחמת סין–יפן השנייה.

מההר ירדנו חזרה דרך השבילים החשוכים לדרך הג'יפים, מתחת לכביש 38, מסיפורים ונסיעה מלאת אקשן הגענו לארוחת לילה מפנקת בלב יער בן שמן.

כולנו עייפים, אך מרוצים ומסופקים!